Κάτι διαφορετικό…

Δεν το συνηθίζω να παραθέτω post άλλων blogger. Αλλά στο συγκεκριμένο νομίζω βλέπουμε ξεκάθαρα πόσο “Ουγκ!” είμαστε και πόσο δεν διαφέρουμε από εκείνους που θεωρούμε φανατικούς. Ο Πρέζα TV έγραψε:
αυτοι που πιστευουν οτι Ανθρωπος
ηταν μονο ο Χριστοδουλος,
οχι οσοι χανονται καθημερινα
απο ασθενειες και ατυχηματα……
Η υποκρισια σε αυτη τη χωρα,
πιστευω οτι εχει φτασει στο απογειο της…
Μαζί σου. Ας πενθήσουμε καλύτερα αυτό που κάποτε είχαμε μέσα στο κεφάλι μας και τώρα έγινε πουρές από κουνουπίδι. Διαβάστε το post του, πραγματικά αξίζει τον κόπο.
Αναπροσαρμογή: Το post του vrypan, σπάει κόκαλα.



πρεζα TvJanuary 30th, 2008 at 12:03 am
Σε ευχαριστω για τη βοηθεια και την υποστηριξη…Οι περισσοτεροι αντεδρασαν με αυτο το Post Μου και δεν μπορω να καταλαβω γιατι….

giatietsigoystaroJanuary 30th, 2008 at 1:22 pm
κανείς δεν πιστεύει πως άνθρωπος ήταν μόνο ο Χριστόδουλος
δεν έχετε εσείς το μονοπώλειο της ευαισθησίας
απλά αυτόν τον άνθρωπο λόγο της θέσης που κατείχε και φυσικά και λόγ του χαρακτήρα του υπήρχαν πάρα πολλοί που στεναχωρήθηκαν για τον θάνατο του…
απλά μαθηματικά είναι
αλλά είστε τόσο κομπλεξαρισμένοι με τον αρχιεπισκοπο που δεν μπορείτε να το καταλάβετε
αν κάποιος που πέθανε ήταν άνθρωπος σε μεγάλη θέση (οπουδήποτε ) και λόγω της θέσης του γνώριζε και πολύ κόσμο, δεν θα ήταν λογικό να ευαισθητοποιηθούν πολλοί περισσότεροι απο κάποιον που έτυχε να είναι άγνωστος και με πολύ λίγες γνωριμίες;
Ο Χριστόδουλος εκ της θέσεως και μόνο χρειαζόταν να τιμηθεί με αυτά που γίνονται και κάτι παραπάνω
και μην το παίζετε δήθεν ευαισθητοι
γιατί δεν δείχνατε τέτοια ευαισθησία με την Μελίνα ή τον Γεννηματά ή τον Παπανδρέου;
εκεί δεν πήγε κόσμος;
γιατί τότε δεν λέγατε πως υπάρχουν και άλλοι άρρωστοι
μην πέφτετε στην παγίδα και διαδίδετε τα επιχειρήματα της Κουμουνδουρου
σας υποβιβάζει
και αν δεν το καταλαβαίνετε τώρα, θα το καταλάβετε στο μέλλον

catJanuary 30th, 2008 at 1:25 pm
χμ, σωστη η αποψη περι μη δημοσιοποιησης/ εμπορευματοποιησης του θανατου. Δεν γνωριζα για το πρεζα tv. ενδιαφερουσες αποψεις, πολλες ειδησεις…κριμα μονο που δεν μπορεσα να διαβασω περισσοτερο…εχει “εντονο” λογο (και δικαιωμα του βεβαια) που με απωθησε…:)
την καλησπερα μου!

cpilJanuary 30th, 2008 at 1:32 pm
@giatietsigoystaro: Όταν πέθανε η Μέλινα, ο Παπανδρέου και Γεννηματάς δεν υπήρχαν blogs.

Nelli NeziJanuary 30th, 2008 at 2:23 pm
Γενικώς συμφωνώ με τον Πρέζα και για τις εικόνες που προβάλλονται και για τη κοσμοσυρροή ….αλλά γενικότερα , δε συμφωνώ με το ή άσπρο ή μαυρο! Δε συμφωνώ με το ότι όποιος στεναχωρηθηκε για τον Χριστοδουλο θα πρεπε να σκεφτεί όλα τα νέα παιδιά που πεθαίνουν καθημερινά. Δεν αναιρεί το ένα το άλλο.
Σου παραθετω, το σχόλιο του πρέζα απ το μπλογκ μου γιατί κι εμένα το τελευταίο ποστ μου είχε να κάνει με τον Χριστόδουλο. Χωρίς φανατισμούς και μαλακίες, αλλά εντελώς αυθόρμητα.
Το σχόλιο του πρέζα λοιπόν ήταν:
“ΠΡΕΖΑ TV said…
Καλα…δεν θα τα βαψουμε και μαυρα…Εδω καθε μερα πεθαινουν μικρα παιδια και νεοι….
1:47 PM ”
κι η απάντησή μου λοιπόν και στον Πρέζα αλλά και γενικώς επι του θέματος είναι η εξής :
“Πρέζα καλημέρα!
Ναι ..κάθε μέρα πεθαίνουν μικρά παιδιά και νέοι..κάθε μέρα γίνονται φριχτά πράγματα δίπλα μας κι εμείς κλείνουμε τα ματια μας, και πολλά άλλα…
αλλά αυτό δε σημαίνει ότι για εκείνα στεναχωριόμαστε , ενώ για το Χριστόδουλο , όχι. Ανθρωπος ήταν κι αυτός. Κι όπως ακριβώς θα ένοιωθα για κάποιον που πέθαινε , χωρίς να είναι συγγενής μου, για κάποιον που τον γνώριζα έτσι, εξ αποστάσεως, έτσι λοιπόν ένοιωσα και για το Χριστόδουλο.
Δεν αναιρεί το ένα το άλλο. Δε μιλώ για όλα αυτά που λέγονται αυτές τις μέρες για τη σερά προτεραιότητας στους ασθενείς και καρκινοπαθείς, δεν αναφέρομαι σε αυτά τα θέματα τώρα. Ναι , είναι πολύ σημαντικά, και ναι, κι εμένα μου την έδινε η τόση δημοσιοποιηση της αρρώστιας του Χριστόδουλου, και ναι , κι εγώ είχα σκεφτεί, κοίτα πόσοι γιατροί είναι από πάνω του, ενώ πεθαίνουν παιδάκια αβοηθητα….
Αλλά , όταν πέθανε, το έιπα στ αλήθεια το “κρίμα ρε γαμώτο” γιατί έξω από όλα όσα ανέφερα πριν, ήταν πραγματικά ο μοναδικός της εκκλησίας, που μας είχε κάνει να τον συμπαθησουμε. Οταν βγήκε , πριν δεκα χρονια, ήμουν 23 , ήμουν δηλαδή κι εγώ ανάμεσα στα παιδιά με τα σχισμένα τζιν που πολύ βαριόντουσαν την εκκλησία ( …καλά όχι τώρα είναι διαφορετικά τα πράγματα!
)και που μου κίνησε την περιέργεια αυτός ο παπάς ( γιατί για μένα απλός παπάς ήταν…όλα τα άλλα είναι…τέλος πάντων)!!
Μου άρεσε που έλεγε “σας πάω” κι “ελάτε όπως είστε”, γιατί μου εδινε ένα παραπάνω δικαίωμα κι επισήμως τουλαχιστον. Το δικαίωμα του να πάω στην εκκλησία, αν κι όποτε ήθελα, χωρίς να ψάχνω την ντουλάπα μου απ την προηγουμενη , για να βρω μια καθώσπρέπει φούστα!
Κι όχι …δεν πήγαινα στην εκκλησία, ούτε μετά από όσα είπε, αλλά τουλάχιστον κέρδισε την εκτίμησή μου
Δε θα τα βάφουμε μαυρα λοιπόν …απλά λέμε…κρίμα ρε γαμώτο!
12:06 AM ”
Σόρι για το χωρο…
Καλημερα….ή καλησπέρα!

alkyonJanuary 30th, 2008 at 9:17 pm
Pes ta re Nelly!

Nelli NeziJanuary 30th, 2008 at 11:34 pm
Ε τα λέω!! ….κάνω και τίποτα άλλο;; Όλο λέω!!

cpilJanuary 30th, 2008 at 11:49 pm
E πες κι άλλα ντε!

NickJanuary 31st, 2008 at 5:29 am
Kala enoite oti ime enadion tis eboriopiisis opioudipote thanatou kai olon afton ton “live” etc etc
alla kai egw diafwnw sto thema tou oi “kakos pane oloi ekei… den kseftodai ta paidakia etc etc”
den thewrw kako na timas kapion pou theoreis arxigo, pneumatiko pateras sou, ka8ogiti sou, anthropo koda se kati pou pisteueis, anthropo pou se efere koda ston dromo tis apeleu8erosis sou, anthropo pou sou anikse ta matia kai genika se enan “patera” pwlwn anthropon.
Kserw pos poloi den nio8ete etsi gia ton xristodoulo i gia opiondipote arxigo ite pneumatiko ite politiko, alla skeftite pos alloi nio8oune esi kai alloi sta matia tou vlepane enan “patera”. Kai genika se osous grafoune etsi rizospastikes apopsis skeftite pada pos o kosmos den girizei giro sas kai pos oloi anthropoi den tha eprepe na skeftodai opos eseis. Den pisteuete? Den ton sibathite? theorite oti i thriskia ine istories ai agrious? (den lew pos isxiei gia esas, genika milaw) To sevomai apolita, den sas katakrino alla parakalw min katakrinete kai eseis afta pou pisteuw egw.
Kai oloi eseis pou skefteste “a tous vlakes tis pane ekei” egw lew ama pote pe8anei kanenas kodinos anthropos (den sas to euxomai olopsixa) na min pate stin kidia tou, na katsete na skeftite ta paidakia pou pinane i pe8enoun. Epidi oso apisteuto kai an sas fenete ton xristodoulo poloi anthropoi ton theorousane oikogenia tous, anthropo tous (oso apisteuto isos kai an sas akougete)
Kai epanalmvanw pos ime enadion tou ti kanoune ta kanalia…

Nelli NeziJanuary 31st, 2008 at 11:23 am
Κωνσταντίνε , μη μου δίνεις αέρα εμένα….μη μου λες…”E πες κι άλλα ντε! ” , γιατί σε βλέπω να κάνεις παραγγελία ειδικό μπλογκ που να χωράει τόνους γραπτού λόγου !! χα χα χα χα χα χα
Θέλεις να πω κι άλλα;; Αστο δε θα τελειώσουμε ! Είναι να μην πάρω φόρα! χα χα χα!

cpilJanuary 31st, 2008 at 11:30 am
Πες πες!!! Μου ανεβάζεις την επισκεψιμότητα!!

Nelli NeziJanuary 31st, 2008 at 11:33 am
xa xa xa xa xa …Καλά βρε, δεν ντρέπεσαι; Για αυτό θέλεις να πω; Για να έχεις επισκεψιμότητα;;; χα χα χα χα χα ! Μου αρέσουν πάντως τα ειλικρινή άτομα! Τα εκτιμώ!
Oρίστε, τι θες να σου πω; Για ποιο θέμα θες να συζητησουμε; Χα χα χα!

cpilJanuary 31st, 2008 at 12:36 pm
Η αλήθεια είναι ότι μετά από την αδράνεια το blog ήθελε κάτι καυστικό να πάρει τα πάνω του…
Βασικά, το θέμα είναι ότι η κοινωνία μας έχει κάνει να μας νοιάζουν πιο πολύ οι ζωές των υψηλά υφισταμένων (βλ. ηθοιποί, τραγουδιστές, πολιτικοί, προκαθήμενοι κλπ.) παρά οι δικές μας. Νοιαζόμαστε δηλαδή για ανθρώπους που τους ξέρουμε επιφανειακά, από αυτό δηλαδή που προβάλουν στο κόσμο, αυτό που πραγματικά είναι, δεν μας αφορά. Συμβιβαζόμαστε με την εικόνα που μας έχουν βοηθήσει να πλάσουμε και μετά καθόμαστε πίσω αραχτοί.
Σχετικά με την υποβολή των απόψεων μας, πιστεύω ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται. Άμα η ελευθερία του λόγου θεωρείται κάτι υποβλητικό, τότε πάω πάσο. Προσωπικά δεν έχω προσπαθήσει να υποβάλω τα πιστεύω μου σε κανέναν. Όμως από την μέρα που γεννηθήκαμε μας υποβάλλεται να πιστεύουμε σε ένα συγκεκριμένο Θεό. Μας λένε από 6 χρονών στα σχολεία, ότι αυτός είναι ο Θεός. Δεν υπάρχει άλλος. Θυμάστε εσείς στο σχολείο να σας έμαθαν για τον Βούδα? Τον Μωάμεθ? Τον Κρίσνα?
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με καμία θρησκεία. Αλλά έχω πρόβλημα με της παρωπίδες.
Τέλος, ναι όντως, ο κόσμος δεν γυρίζει γύρω από τους ριζοσπάστες… Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι γυρίζει γύρω από τους Χριστιανούς.

alkyonJanuary 31st, 2008 at 1:40 pm
..και συνεχίζουμε!
Πέθανε λοιπόν ο μακαριστός αρχιεπίσκοπος Αθηνών. Ο Θεός να τον συγχωρέσει! Ότι και να ήταν, ότι και να έκανε στο κρεβάτι του, ας το θυμηθεί Αυτός που θα τον κρίνει. Εμάς πέρα από κουτσομπολιό, δε μας πέφτει λόγος. Άλλωστε όλοι μας αναγνωρίζουμε κάποια θετικά στοιχεία τόσο στο έργο που διετέλεσε τα τελευταία δέκα χρόνια (και όχι κατά την επταετία της χούντας), όσο και για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισε το πρόβλημα της υγείας του τους τελευταίους μήνες. Ειλικρινά ήταν αξιοθαύμαστος.
Λαϊκό προσκύνημα για τρεις ημέρες.
Μέχρι εδώ καλά.
Κηδεία με δημοσία δαπάνη και με τιμές αρχηγού κράτους.
Κι αυτό δεν με ενοχλεί, καλά κάνουν.
Όμως αυτό που με ενοχλεί αφάνταστα είναι το γεγονός πως ορίστηκε η Πέμπτη 31 Ιανουαρίου, ημέρα της ταφής του, ως ημέρα εθνικού πένθους. Οι σημαίες κυματίζουν μεσίστιες και οι Δημόσιες Υπηρεσίες όπως και τα σχολεία θα είναι κλειστά.
Εθνικό πένθος για τους Δημόσιους Υπάλληλους και για τους μαθητές.
Οι υπόλοιποι δεν είμαστε έλληνες, δεν είμαστε Χριστιανοί.
Και καλά ρε παιδιά, δεν πειράζει, έχουμε συνηθίσει όλοι εμείς οι ιδιωτικοί υπάλληλοι να την τρωμε στον κ***. Και ειλικρινά εγώ προσωπικά, δεν διψάω για κοπάνα από τη δουλειά, όχι ότι με χαλάει αλλά ξέρω ότι δουλεύω 5 μέρες την εβδομάδα και έχω συγκεκριμένες αργίες το χρόνο. Τίποτα παραπάνω.
Αυτό που με χαλάει περισσότερο με το κωλοκράτος είναι το εξής:
Πως αποφασίζουν να κλείσουν οι Δημόσιες Υπηρεσίες σε όλη την Ελλάδα, όταν ο Χριστόδουλος είναι αρχιεπίσκοπος Αθηνών και όχι πάσης Ελλάδος, όπως προβλεπόταν παλαιότερα γι αυτό το αξίωμα;
Δηλαδή αν πεθάνει ο αρχιεπίσκοπος Θεσσαλονίκης θα κλείσουν πάλι τα σχολεία και τις Δημόσιες Υπηρεσίες σε όλη τη χώρα;
Γιατί στην Κρήτη η οποία είναι αυτόνομη εκκλησία, με δική της αρχιεπισκοπή που υπάγεται απ’ ευθείας στο Φανάρι και δεν έχει καμία σχέση με την αρχιεπισκοπή Αθηνών, κλείνουν οι Δημόσιες Υπηρεσίες;;;
Δεν έχω τίποτα με τους Δημόσιους Υπάλληλους, είναι απαραίτητοι (το 1/10!!!) όμως γιατί υπάρχουν τέτοιες ανισότητες;
Τι είμαστε εμείς που δουλεύουμε κάθε μέρα και δεν πηγαίνουμε για ψώνια ή για καφέ την ώρα της εργασίας μας;
ΜΑΛΑΚΕΣ;;;
Ποιοι είναι λοιπόν οι αδικημένοι σ’ αυτή τη χώρα;;;
Ας μου απαντήσει κάποιος παρακαλώ γιατί νιώθω τόσο ΜΑΛΑΚΑΣ!!!

Nelli NeziJanuary 31st, 2008 at 4:18 pm
Ωχ ωχ ωχ…..ούτε για έναν καφέ, δεν μπορεί να λείψει κανείς; Πόσο έλειψα; Τρεις ώρες; Τέσσερις ώρες……και κοίτα χαμό που βρήκα μόλις γύρισα!
Καταρχήν, το ομολογώ! Κωνσταντίνε παιδί μου, το σοβαρό σου πάει πολύ !!
:D Θα σου απαντήσω σε λίγο….
Πρώτα θα απαντήσω στην alkyon!
Eχουμε και λέμε….ΜΑΖΙ ΣΟΥ! Ε βέβαια νοιώθεις μαλάκας, αφού σαν μαλάκες μας αντιμετωπίζουν όλοι τους. Εννοείται ρε συ ότι έπρεπε συμφωνα με τη λογική να μη λειτουργει τίποτα σήμερα, γιατί υποτίθεται η αργία είναι για να παρευρεθεί ο κόσμος στην κηδεία….όχι για καφέ, όπως moi τρομάρα μου! Ενημερώνω ότι είμαι εκπαιδευτικός! ….έλα….δε θέλω βρισίδια!! Ναι , λοιπόν…ας μιλήσω προσωπικά για μένα.
Στεναχωρήθηκα που πέθανε, όπως στεναχωριόμουν τόσο καιρό που ήταν άρρωστος. Πρόσεξε! Είπα “στεναχωρήθηκα”…δεν είπα ότι ήμουν “ανοιξε πέτρα για να μπω”!! Και το ότι ένοιωθα έτσι οφειλόταν κατα μεγαλο ποσοστό, στην έκταση που έδιναν τα κανάλια στο όλο θέμα. Όσο δεν το άκουγα, το ξεχνούσα!
Εμένα αυτή τη στιγμή που μιλάμε, παλεύει φιλενάδα μου κολλητή με τον καρκίνο, φιλεναδα εδω και δεκαπέντε χρόνια, 39 χρονών με δύο παιδιά. Σε αυτή την περίπτωση γίνομαι ράκος. Όχι για τον Χριστόδουλο. Γιατί απλά τον Χριστόδουλο δεν τον ήξερα. Και είναι νόμος σχεδόν στα ανθρώπινα συναισθήματα το “δέσιμο” μεταξύ δύο ανθρώπων να οριζει το πως νοιώθει ο ένας για τον άλλον ! Σαφές ως εδώ;
Αρα λοιπόν αφού με τον Χριστοδουλο δεν ήμουν δεμένη , ε δεν τρελαινόμουν κιόλας. ( Εχω ήδη εξηγήσει γιατί είπα “κρίμα ρε γαμώτο” στο άκουσμα του θανάτου του….)
Αυτό νομίζω ότι απαντά τρόπο τίνα και σε άλλων σχόλια, για το πώς γίνεται μερικοί να μη νοιάζονται για τα παιδιά και τους νέους ανθρώπους που πεθαίνουν , ενώ παράλληλα τα βάφουν μάυρα για τον Χριστόδουλο. Για αυτούς λοιπόν που τα βάφουν μαυρα για τον Χριστόδουλο, πιστεύω ότι μέσα τους , με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, είχαν ένα ψυχικό δεσιμο με τον Χριστοδουλο. Δε θα εξετάσω το γιατί. Δε θα εξετάσω το πώς. Το θέμα είναι ότι είναι ένα γεγονός, και σαν γεγονός και μόνο , το δέχομαι.
Τωρα αγαπητέ Κωνσταντίνε, έρχομαι σε σένα, για να το “δέσω” κιόλας το όλο θέμα!! ….μα πώς τα λέω…..
Στον καφέ λοιπόν που ήμουν τώρα, είχαμε μια παρόμοια συζήτηση , σχετικά με τη θρησκεία την πίστη και το πώς διαμορφώνεται αυτή μέσα μας.
Ως εκπαιδευτικός, νηπιαγωγός συγκεκριμένα, υποτίθεται ότι πρέπει, με το που θα έρθουν τα παιδιά το πρωι, να κάνουμε προσευχή….με το που θα κάτσουμε για πρωινό, να κάνουμε προσευχή, …..με το που θα κάτσουμε για μεσημεριανό, να κάνουμε προσευχή,….με το που θα τελειώσουμε το μεσημερινανό, να κάνουμε προσευχή……με το που θα ετοιμαζόμαστε να φύγουμε , να κάνουμε προσευχή…………Ε ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ!!!!!!! Και φυσικά, έχω κρατήσει μόνο την πρωινή , γιατί ποτέ δεν πιστευα ούτε πιστευω στην υπουλη διαμόρφωση των θρησκευτικών πιστέυω του καθενός!
Κι επειδή, εγώ , καλώς ή κακώς, έχω παιδάκια στα χερια μου , που διαμορφώνουν χαρακτήρα, και γενικότερα αξίες και πειποιθήσεις, δε θέλω σε καμία περίπτωση να είμαι αυτή που θα τα κάνει με το ζόρι να σταυροκοπιούνται απ το πρωι ως το βράδυ!
Συμφωνώ λοιπόν απολυτα μαζί σου. Για μενα θα επρεπε κανείς ως ενήλικας, και μόνο τότε , να αποφάσιζε και να επέλεγε τη θρησκεία του ή την αθεϊα του . Κι εξάλλου είναι τόσο μεγάλο θέμα η πίστη και σε τι, που θα ήθελα το μπλογκ που σου είπα να παραγγείλεις για να το αναλύσω………
Κωνσταντίνε, με προκάλεσες να μιλήσω…..γιατί βρίζεις τώρα μου λες;; Σου το είπα! Αμα πάρω φόρα στον γραπτό λόγο δε με σταματούν! χα χα χα χα χα χα χα χα!!!
(Υ.Γ στον προφορικό λόγο, ουδεμία σχέση !! Είμαι απ τους ανθρώπους που δεν μιλούν πολύ! Αμα θες το πιστεύεις!
)

cpilJanuary 31st, 2008 at 4:28 pm
Nelli! Γράψε κι άλλα μου έχεις τριπλασιάσει τα Hits μου, σε λίγο θα βάλω adsense και θα σου δώσω ποσοστά!!
Αν είσαι μάγκας, κόψε και την πρωινή! (πλάκα κάνω)
ΥΓ: Ο alkyon όχι Η alkyon!

Nelli NeziJanuary 31st, 2008 at 4:33 pm
xa xa xa xa xa xa xa xa …..Αααα…όχι….δε θέλω ποσοστά…..κεφτεδάκια θέλω, μπορείς να μου στείλεις;;;; Α χα χα χα χα χα χα χα !!!!!
κι ωχ! για κορίτσι τον πέρναγα ! Σόρι alkyon!!

cpilJanuary 31st, 2008 at 5:57 pm
Το post του vrypan, σπάει κόκαλα.
http://vrypan.net/weblog/2008/01/31/3320/

δεκατέσσερα|14January 31st, 2008 at 10:48 pm
…gia na mh xexniomaste….

alkyonFebruary 1st, 2008 at 12:08 am
I sygnomi ginetai apodekth Nelly! Re cpil orea de ta leei?MPORO NA XANAPAO NIPIAGOGEIO? de maresei pia na eimai megalos polles eythines!

Manos S.February 1st, 2008 at 11:00 am
Κανόνισα κι εγώ να σου ανεβάσω την επισκεψιμότητα!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ Κωνσταντίνε!!!
Καλές και επιτυχημένες δουλειές!!!

Nelli NeziFebruary 1st, 2008 at 2:56 pm
κύριΕ alkyon χαίρομαι που με συγχωρήσατε και για τα καλά σας λόγια!
όσο για το νηπιαγωγείο…άμα το σκεφτείτε σοβαρά πάντως με τον Κωνσταντίνο( για να ξαναπάτε λέω! ) πείτε μου κι εμένα να έρθω κι εγώ! Γιατί κι εγώ, όταν ήμουν μικρή δεν πήγα νηπιαγωγείο γμτ! Και μου χει μείνει απωθημένο! Είναι αλλιώς απ την πλευρά της δασκάλας ….δε μπορώ να παίξω όσο θέλω…πρέπει να κάνω και μάθημα!!! χα χα χα χα χα χα !

pegasusJuly 30th, 2008 at 12:46 pm
Μπορεί να έρχομαι λίγο στο ξεκούδουνο και ίσως (?) λίγο καθυστερημένα, αλλά δε βαριέσαι…γι’αυτό υπάρχουν τα παλιά post για να μπορούμε να κοιτάμε πίσω και να σχολιάζουμε.
Παραθέτω αυτό το αστείο post του πιτσιρίκου σχετικά με το θάνατο του Χριστόδουλου.
http://pitsirikos.blogspot.com/2008/01/blog-post_4946.html